Saturday, August 11, 2012

Campur-campur

Assalamualaikum wbt

Lama aku tak update, bukan tak nak, tapi selalunya ada cerita pendek je. Aku rasa kurang selesa kalau setakat nak update 2, 3 baris saja. So, ni aku campur-campur cerita supaya panjang sikit entri ni.

1. Tahniah pada Pandalela Rinong sebab berjaya merangkul pingat Olimpik.

2. Hari Rabu yang lepas aku pergi Alor Setar, pi borong buku. Memang lama dah nak keluar pi beli buku kat Popular Alor Setar, tapi setakat nak pi sorang, asyik bertangguh la jawapnya. So, bila kak aku balik, cepat-cepat ajak dia keluaq. Aku beli dua buah buku novel John Grisham. Best sebab dapat best value, 2 buah buku pada harga RM35.90. Pastu, mesti la menambah koleksi Doraemon aku. Kak aku pun ada beli novel, lama tak beli katanya.





Bila balik, mak kata amboi borong buku sampai se'beg'. Aku jawap, sikit la tu, kalo ikutkan banyak lagi nak beli, tapi poket je tak berapa tebal. Hehe.

3. Tadi baca surat khabar, tertarik ngan satu artikel ni. Ashton Kutcher adalah pelakon drama televisyen paling mahal. Korang tau berapa bayaran dia..? RM2.2 juta untuk satu episod drama bersiri Two and a Half Man. Tu baru satu episod, satu season sekurang-kurangnya ada 12 episod, so korang tambah la duit banyak mana. Patut la selebriti mat saleh kaya-kaya.


Foto: Google Image

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...