Saturday, September 17, 2011

Saturday Blues

Assalamualaikum wbt semua...

Hari ni rasa distracted sikit. Hmmm..macam-macam rasa ada. Tak suka nye bila rasa macam ni. Betul-betul tak senang.

Kenapa boleh jadi macam ni?  Hmm.apa yang aku boleh bagitau adalah...Tak semestinya orang bahagia dengan kebahagiaan kita..DAN tak semestinya kita bahagia dengan kebahagiaan orang lain.

                                                        

Secara luarannya, aku boleh buat macam tak ada apa-apa. boleh buat ati kering je, boleh buat blur, boleh buat tak tahu apa-apa...

Dalamannya...aku betul-betul terganggu. Perasaan yang aku tak suka tu jugak la yang aku rasa sekarang.


Entah untuk kali keberapa aku perlu rasa perasaan ni. Rasa yang aku nak buang tapi tak mampu.

Kenapa hati ni susah untuk dijaga? 

Need some space for myself.

[foto:Google image]

No comments: