Sunday, September 11, 2011

Tersampai dah

Assalamualaikum wbt semua..

Agak lama aku tak update blog ni. Last aku tulis pasal Makcik bersalin. Pastu sibuk beraya dan main game. Ok, sekarang ni aku dah sampai kat Terengganu. Untuk meneruskan pengajian setelah lama bercuti. Nak panggil balik mood tu agak payah ye. Dah lama dok saja ja, pastu nak kena baca buku balik. Boring je rasa.

Tengah best2 dok kampung. pi mengail ikan, main panas, bermesra ngan budak2 ensem kat rumah tu. Rindu la nanti kat Baq ngan Uih.

Apapun, tinggal lagi dua sem je lagi. Kalau ikut kalendar akademik, aku abih bulan Jun tahun depan. Tak sabaqnye. Pastu nak dok rumah je. Dah habaq kat mak, aku tak mau qeja. Mak kata ikut la..Hahaha..Sewel je..ngaji empat tahun tapi tak mau qeja.

Akan bermula rutin semester seperti biasa. Mengharapkan suatu yang lebih baik dari sebelumnya. Semoga semester baru ni memberi seribu kejayaan dalam hidupku. Amin.

Ok, nanti aku update lagi. Take care.

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...