Monday, March 25, 2013

New Beginning

Assalamualaikum wbt...

Agak lama aku tak update blog ni. Baru-baru ni laptop dah siap di'repair', skrin dah tukaq baru. Kelmarin aku pi bayaq bil broadband yang lama tertunggak. Yelah, buat apa aku dah bayar bil kalo nak online tak boleh..kan.

Tak tahu la ada tak lagi orang datang melawat sini. Apa-apa pun selamat bertemu kembali pada sapa-sapa yang sudi blogwalking kat sini.

Aktiviti aku lepas konvo ni xda apa sangat. Sekarang aku join program Graduates Career Accelerated Programme (GCAP). Program ni adalah peluang untuk graduan meningkatkan keyakinan dan kemahiran kmunikasi diaorang. Tak kena bayar apa-apa pun, dapat elaun lagi.

Gitu la serba sedikit. InsyaAllah lepas ni murah rezeki dapat keje. Dan memulakan fasa baru kehidupan yang lebih matang dan bermanfaat.


  

1 comment:

Akmall Razlan said...

jangan risau, aku sentiasa ada baca coretan ang, ang g na yang GCAP tu? baguih ang... aku tak gi..hihu

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...