Tuesday, October 22, 2013

Layan

Assalamualaikum wbt...

Tengah hari tadi aku pi tengok movie Cloudy with a Chance of Meatballs 2. Citer ni dah lama release tapi aku tak berkesempatan nak pi tengok. Citer animation je aku layan sampai pi panggung. Tadi tengok citer 3 orang je. Aku dan seorang ayah yang bawa anak dia sekali. Kalo kat Jitra jangan harap la dia nak pasang kalo setakat 3 orang je.



Jalan cerita semestinya sambung dari cerita yang pertama dulu. Puas hati la tengok. Meriah ngan kaler macam -macam. Mewah ngan makanan sana sini. Kelakar bila buah dihias jadi haiwan.

Spider Cheeseburger bawa karakter sebagai anjing dan Giant Taco Supreme jadi mama buaya.


Beberapa contoh foodimals (food + animals)



Photo: Google Image


No comments: