Monday, November 2, 2015

Assalamualaikum Dunia

Assalamualaikum wbt...


Ya Allah lama sangat dah aku abaikan blog ni. Semenjak aku terminated broadband..bila pun aku tak ingat.


Pastu dengan adanya telefon-telefon pintar ni semua guna benda alah tu ja. Update IG, FB, Twitter semua kat situ.


Tapi kepuasan menaip kat laptop sangat lain. Rasa luas biji mata.

InsyaAllah lepas ni aku rajin update sebab aku guna Magic Sim dari Celcom. Sim tu aku gantikan kad sim broadband yg lama.

Nanti aku update lagi ye sebab Magic Sim ni ada free data dari 1 pagi sampai 7 pagi. Yang iklan burung hantu kat TV tu.



Aku pun jadi burung hantu kot lepas ni. Jangan tanya mata lebam pasai apa.

Hahaha.



Photo: Google Image.

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...