Tuesday, August 23, 2011

Pengumuman Penting

Assalamualaikum wbt semua..

Di sini nak buat satu pengumuman penting. Pada pagi hari ini 23 Ogos 2011 bersamaan 23 Ramadhan 1432 Hijrah, Makcik (kucing aku) telah selamat melahirkan 4 ekor cahaya mata. 3 kaler oren, sekor kaler hitam. Maka bertambahlah koleksi kucing oren kat rumah aku.

Anak yang pertama tu dilahirkan atas katil aku. Nasib sempat alas dengan kain buruk. Yang tiga lagi dilahirkan kat bawah rak baju. Semuanya sihat belaka.

Dilahirkan masa bulan posa, aku kena keluarkan zakat gak ka? Hahahaha.

Aku sempat jaga kejap je la, lepas raya dah nak balik terengganu, tinggal mak aku la yang kena menguruskan semua. Ditambah abang2 baby ni yang aktif sentiasa.

Tu je nak share. Jenuh la aku nak mikirkan nama kat depa.

Piece of my happiness

1 comment:

~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ said...

ha kan dah pesan jgan bgi berank atas ktil tp beranak gak ish ish ish..bgi nme kodo, podo, kiki and lala...mcmn? bleh? hehehehe