Tuesday, October 9, 2012

Raya Hari tu

Assalamualaikum wbt..

Syawal dah habis, aku baru nak post pasal raya. Haaha. Masa raya kak aku bawa balik kamera dia. So aku pun mengambil kesempatan ambik gambar budak-budak oren kat rumah. Yang tak oren pun ada jugak.

 Tam dan Cak

Dari kiri: Uih, Baq, MakChik
 




Dari kiri: MakChik, Baq, Uih
 





Yang lain tido baik je, Baq je tido buas sikit. 

Masa raya kedua, kaklang menyapu kat dapur. Pastu dia panggil aku suruh tengok apa dia jumpa. Jeng-jeng..kulit ular, kat bawah almari kat dapur. Berdasarkan saiz kulit, ular tu dikira boleh tahan besar. Kulit ni dipercayai kepunyaan ular senduk, sebab dia je selalu masuk rumah orang time hujan. 

Sila layan Cak yang keja nak main ngan kulit ular tu. 
 



Rasanya setiap pemilik kucing ada post pasal penunggu kuih raya. Kat rumah pun tak terkecuali. Budak gemuk ni takda keje lain, tido ja. Meja tu memang port dia tido. So walau hari raya, ada kuih raya pun dia tak kisah asal boleh tido. 
 
Baq. gambar jauh
 
Dekat sikit
 
Tambah cahaya sikit

Foto: Koleksi Peribadi


5 comments:

UniMeOw said...

wargghhh~~

xleh bc n3 ni smp abes...uhukkk...uni takot tgk pic ..*r 2...Y_Y

Mira Adzlia said...

cumilnye kucing2 tu

meowwmania said...

banyaknya kaler oren konpiusss

erkk! geli geleman tgk kulit ular tu ngeeee

Naz said...

Unimeow: Kulit ular je la

Mira Adzlia: Terima kasih sebab puji diaekor

IntaNBerliaN said...

hebatnya.. siap ats meja lagi landing... hihi