Tuesday, August 20, 2013

Shoes Spray

Assalamualaikum wbt..

Apa habaq korang lepas raya ni..makin sihat ka makin sakit..hehe..

Lama tak update..tiba-tiba nak cerita pasal penyegar kasut pulak.

Beberapa hari lepas raya aku kena kerja 5 hari shift full. Dari 9 pagi sampai 11 malam. Hari-hari pakai kasut yang sama selama lebih kurang 15 jam. Kasut sukan tu jadi berkuap dan barbau la jawapnya.

Diri sendiri yang pakai pun dah rasa pening lalat. Nak buka kasut pun rasa berat je hati.

Langkah penyelesaiannya, aku pegi cari penyegar kasut. Dulu pernah tengok ada iklan pasal benda tu.

Cari-cari...jumpa la jenama ni..jenama lain takda.


Berdasarkan pengalaman sendiri guna penyegar kasut ni, aku berpuas hati la. Hilang la bau busuk yang terperap tu. Bau dia nak macam sabun + bedak sikit-sikit. 

Benda ni berharga RM 15.90. Macam besa la, lain kedai lain harga dia.

Sekarang dah boleh pakai kasut dengan yakin tanpa bau busuk. Hehe..


Foto: Google Image


1 comment:

akmall said...

uish..mmg bagus ni sebenarnya.. salu je guna kat U dulu.. ang cuba cerita sikit..ang keja apa? cek nak tau jugak..