Tuesday, September 10, 2013

Very True

Assalamualaikum wbt..

Tadi melawat laman muka buku, aku jumpa gambar ni..



Apa yang ditunjukkan dalam gambar tu sangat betul berlaku dalam dunia sebenar. Bagi yang bela kucing, sayang, suka, cinta, taksub ngan kucing mesti setuju kan.

Kucing-kucing aku ada yang perangai gini. Aku takda boleh je diaekor makan elok-elok. Bila nampak muka aku semua dah tak boleh makan. Nak jugak aku pegang, gaul-gaul makanan tu dulu baru boleh makan.

Mood: RINDU KUCING AKU SANGAT-SANGAT 


Foto: Facebook

2 comments:

akmall said...

Well, ang nak tau.. aku kan ada bela ayam.. sama lah.. time aku datang kat depa ja kan..depa dok berlari datang kat aku.. suka sangat! hahahah... depa boleh tahu kita kan,., these amazing animals. love them.

meowwmania said...

ah! mummy tak kose nak melayan

nak makan makan tanak makan sudah! hahahahaha :D