Monday, September 9, 2013

Tunggu Apa Lagi

Assalamualaikum wbt....

Pada ketika entri ni ditulis, aku tengah tengok perlawanan bola sepak Piala Merdeka. Perlawanan di antara Malaysia menentang Myanmar.

Myanmar telah berjaya memperolehi gol pertama. Malaysia masih lagi mencuba, walaupun ada aksi-aksi mendebarkan dari Fadhli Shas dan Wan Zack.

Berbalik pada Myanmar yang dah boleh 1 gol. Selepas gol dijaringkan, kamera ada fokus kat penyokong-penyokong yang datang. Sudah tentu warga Myanmar bersorak sakan sambil mengibar-ngibar bendera mereka.

Tiba-tiba terdetik kat hati. Bukan ke sekarang polis tengah buat ops pembersihan warga asing tu. Macam mana ada lagi yang dok bersorak kat stadium tu. Polis-polis tunggu apa lagi..?

By the way, perlawanan ni berlangsung di Stadium Darul Makmur, Kuantan, Pahang.



* Jahatkah entri ini ?

1 comment:

akmall said...

Kau kan!! hahahaha..okay jugak kan..ni la masanya pun.. tapi mungkin depa tak mau kot,, nampak sangat menunjuknya nanti.. kununnya tak supporting dengan pestabola..hahahha