Sunday, April 28, 2013

Hangat

Assalamualaikum wbt..

Hai semua..jangan terpedaya ngan tajuk post tu. Aku bukan nak bergosip atau nak citer isu-isu semasa yang hangat di pasaran sekarang ni.

Aku merujuk kepada cuaca kat tempat aku ni. Hangat sangat. Time panas memang membahang rasanya. Kalau time hujan memang tak boleh nak ke mana.

Tadi aku ke Tanah Merah, nak beli tiket bas untuk kak aku. Tanah Merah kat Kedah ye bukan Tanah Merah Kelantan. Jenuh aku nak merempit sampai ke Kelantan.

Bergerak dari rumah, pergi kaunter beli tiket, pastu terus balik. Tak singgah mana-mana pun. Hangat-hangat ni rasa malas nak berhenti merewang.

Rasa nak terperuk dalam rumah je. Lain la kalau bergerak naik kereta. Ada jugak bumbung dari terik mentari.

Berjayakah aku beli kerata sendiri?

InsyaAllah.

Tak ada cerita menarik nak dikongsi.


Foto: Google Image

1 comment:

Aidah said...

Cuaca memang tak menentu sekarang ni dik. Bila panas rasa membahang je. Bila hujan..... ribut pulak.