Sunday, June 26, 2011

Piece of Mind

Assalamualaikum wbt..

Sekarang pukul 12:15am, 26.6.11.  Mata dah ngantuk, tapi nak tulis jugak cikit. Dari pagi tadi aku asyik tukar background blog ni. Sebab nak suit dengan blog header yang aku baru buat. Walaupun simple je, tapi aku suka. Ada unsur-unsur yang aku nak.

Nama blog aku "Piece of Mind" yang bermaksud cebisan ataupun cetusan yang ada dalam minda aku. Apa-apa yang aku pikir dan sesuai untuk ditulis akan terpamer kat blog ni. Nama blog ni juga boleh dibaca sebagai "Peace of Mind" dan "Piece of Mine". Saja pilih perkataan yang da bunyi nak sama. Homophone kalau aku tak silap.

Jadi, aku nak terapkan unsur-unsur ketenangan dan kesederhanaan kat blog ni. Warna tema adalah biru lembut dan putih. Aku suka bila buka blog sendiri..hehe..nampak cool and simple. Tak tau la kalau mata lain yang memandang. Aku ni selfish cikit, so, apa yang penting, aku suka apa yang aku buat. Aku buat apa yang aku suka. Haha..

Till then. TQ

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...