Friday, June 17, 2011

Apa yang Penting

Salam sejahtera semua.

2,3 hari aku just melawat beberapa blog lain. Besides, xbrapa nak ada idea nak buat post baru. Ada la satu soalan yang aku ingin bertanya..xspecific pada sapa-sapa pun..just nak share..apa kriteria penting sebuah blog sebenarnya. Ada blog yang cantik, meriah dengan macam-macam hiasan, da bintang kelip-kelip lagi, tapi entri dia xda la bagus sangat pun. Pastu da blog yang simple je tapi entri dia memang bagus untuk dikongsi bersama.

Secara peribadi aku lebih mementingkan pengisian berbanding hiasan pada sesebuah blog. Pengisian yang berinformasi dan bersifat mendidik wajar dikongsi bersama orang lain. Agar kita dapat sama-sama memperbaiki diri. Sesetengah blog yang cantik ni agak lambat nak loading, aku lak bukan jenis suka menunggu. Dua kali refresh, kalo xleh jugak, aku abaikan je niat nak melawat blog tu. Ada jugak yang pasang aplikasi apa benda ntah, tengah elok baca entri, tiba-tiba ada widget yang menyemak keluar. Terus rasa malas nak baca bagi abih. 

Setiap orang ada preference masing-masing. Terpulang lah. Just sharing piece of my mind.

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...