Sunday, July 31, 2011

Tak Dak Qeja

Assalamualaikum wbt semua.

Awat aku selalu bagi salam kat semua. Macam ada ja orang baca blog aku. Haha.

Aku kat opis ni. Boring la mai qeja tapi tak dak qeja. Pastu sekarang ni opis tengah buat renovation penyaman udara. Bayangkan mai opis tak dak qeja plus tak dak air-cond. Anggap ujian nak sambut posa je la.

Lagi 10 hari je lagi aku nak abih praktikal. Nampaknya aku hampir berjaya mengharungi latihan industri selama 3 bulan di Pulau Lagenda ni (berjaya ka?).

Aku akan berpuasa selama 15 hari (lebih kurang la) kat sini, pastu sambung balance kat kampung. Rindu 3 ekor kaum kerabat aku kat rumah tu.

[awat entri ni xberinformasi pun, Hahaha]

Just a piece of my boredom.

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...