Monday, February 6, 2012

Citer Bulat

Assalamualaikum wbt

Cuba kawan-kawan bayangkan situasi ini..

Korang bancuh segelas milo, duduk depan TV ngan sebalang cream craker. Kiranya tengok TV sambil cicah cream craker la. Tengah best minum tu, ada satu makhluk ni datang depan, buat muka seposen, ngan mata bulat dia.

Dia minta sikit craker tu, korang pun bagi la kat dia..pastu apa dia buat..???

Dia gigit craker tu dan bawa jauh sikit dari korang dan craker tu telah diberi tugas tak rasmi sebagai bola. Best je dia tolak-tolak, lari-lari ngan craker tu. Satu rumah dibuat macam padang bola. Benda makan dia boleh buat macam tu..Sudahnya korang kena sapu rumah malam-malam hari.

Apa perasaan korang ngan makhluk bernama Bulat ni..?

8 comments:

m4rilyn said...

saya suke...cute sangat2

Naz said...

suka ?? Bulat ni melampau tau..

m4rilyn said...

thehehe hyper tol Bulat tu

nurpiska said...

rotan sikit baru tau, hehe

Aidah said...

Babap dia nanti tau. Malam2 buta suruh orang menyapu. Tak sesuwei taw.

tachi n poncho said...

hohohoho..bole join jd team bola ngan tachi..tapi dia ska sepak bola kertas je

Naz said...

tidak mungkin berlaku..hehe

Naz said...

dia memang sengal sikit kak..