Saturday, May 26, 2012

Shiro

Assalamualaikum wbt..

Dok saja-saja ni jadi rajin nak update pulak. Heehe..

Selain dari Maru, kucing gemuk yang famous dan suka kotak tu, ada sekor lagi kucing Asia yang boleh tahan famousnya.

Kucing tu nama Shiro. Nama penuh dia Shironeko yang bermaksud kucing putih. Shiro ni terkenal sebab dia suka tido dalam bakul atau raga kecik. Pastu dia juga diminati sebab muka dia yang selamda, takda ekspresi. Dia pun tak banyak bergerak macam Maru. Sebab tu tuan dia boleh hias suruh dia posing macam-macam gaya. Banyak gambar dia di internet sekarang. Cari je Shiro the Cat. Dia ada lagi tiga kawan lain. Tak tahu la kawan atau sedara. Tapi dia la yang famous sebab muka bolat dia tu. Aku tampal dua, tiga keping gambar dia kat cini. Enjoy.

Tengok, nak himpit juga

Tuan dia selalu suruh dia pose ngan patung tu

Sama tak..?

Nak gambar dia lagi..? Rajin-rajin la korang google sendiri..hehe.

Aku penah bagi kucing aku nama Shiro, tapi dia kaler oren. Hahaha

Entri sebelum ini: Anak Burung

FotoL Google Image

7 comments:

tachi n poncho said...

kiutnya shiro ni...isk isk isk!

SumeSakan said...

Cutenya..teringin bela kucing...tp si kenet ku ada x dpt le...

Naz said...

Tachi & Poncho: Bela la badan bagi jadi macam Shiro

SumeSakan: Hehe..boleh bagi kawan ngn Sara

IntaNBerliaN said...

alahaiiii comelnya... :-)

SumeSakan said...

Naz : ada hadiah untuk awak...bg feedback ya...friend4eva...kekekeke

http://sumesakan.blogspot.com/2012/05/kepada-yang-berkenaansila-pilih-nak.html

SumeSakan said...

jenguk awak dear...

Naz said...

IntanBerlian: bela la sekor

SumeSakan: Terima kasih