Tuesday, August 9, 2011

Entry Update

Assalamualaikum wbt semua.

Dah seminggu tak update blog ni. Nak kata sibuk, tak la sangat. Malas kot. Aku ni ada macam-macam topik nak tulis, tapi disebabkan habit suka menangguh, akhirnya tak ada entry langsung.

Anyway, aku sekarang ni tengah menghitung hari nak abih latihan industri. 15hb ni last la aku datang opis LADA. Walaupun aku praktikal 14 minggu je, tapi banyak gak aku banyak. Kadang-kadang kita belajar tanpa kita sedar. Banyak la kenangan aku kat sini.

Tu je kot aku nak tulis buat masa ni. Nanti aku tulis lagi. Entry yang lebih berinformasi.

Have a pleasant Ramadhan.

No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...