Saturday, May 11, 2013

Larik.....

Assalamualaikum wbt

Apa habaq korang hari ni? Harap sihat-sihat la ye.

Korang dah bersenam ke pagi ni? Hari ni kan hari sabtu, cuti..elok la luangkan masa untuk beriadah. Cewahhh

Pagi ni anak-anak kucing aku dah puas bersenam. Berlari sampai tak cukup tanah. Perut dah isi, apa lagi..tenaga membuak-buak la. Habis dihambatnye anak ayam mak aku.

Pagi-pagi dengar la mak aku bertempik larang diaekor jangan sakat anak ayam tu. Tak dipedulinya. Kecuali mak aku ada dekat, baru la nak berlakon alim-alim kucing.

Bagi la kucing anda bersenam untuk kecergasan mereka. Tuan tengok je takpa.



Foto: Google Image







No comments:

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...