Friday, March 23, 2012

Drama Kehidupan

Assalamualaikum wbt..

Dialog tengah hari tadi..

Dia  : wei tolong jawap questionnaire ni jap
Aku : questionnaire sapa?
Dia  : kawan aku punya, tolong r
Aku : (sambil belek2 questionnaire) aku tak penah pegi tempat ni, macam mana nak jawap?
Dia  : alah..ko jawap je..
Aku : ok..(jawap sambil kerut dahi)

beberapa saat kemudian

Dia  : ko jawap apa ni?
Aku : jawap soalan ni la..
Dia  : nape ko jawap gini..
Aku : dah soalan dia macam tu..
Dia  : tapi ko tak penah pegi tempat ni..
Aku : tadi aku cakap aku tak penah pegi, ko suruh jawap gak..hish
Dia  : jawap soalan last je, bagi suggestion..
Aku : (tulis suggestion)
Dia  : ko bagi suggestion apa ni..@@@@@@@ la ko ni
Aku : nak ambik balik..(sambung main game)


Sesungguhnya aku masih waras. Berkat hari Jumaat, aku sabar, walaupun sedikit tak puas hati. Ragam manusia.  Hanya mampu geleng kepala dan senyum. Syukur aku tidak begitu.

7 comments:

Liselle MonCherie said...

Hahaha,lawak lah XD.Mcm buat bancian plak

UniMeOw said...

erkk..len kali tya dy..
"ang ni xpaham bhs ka..nak ak ckp lam bhs siam ka bhs latin br ang nak paham.."

sekian..:D

akmall said...

macam tahu je lau 'wei' 'wei' ni..hahaha

Naz said...

hehe..

Naz said...

sabar je la. bertekak buat penat je

Naz said...

hanya utk bacaan, dilarang membuat spekulasi

Wan Nor said...

i think.... hehehe...