Saturday, March 31, 2012

Syabas

Assalamualaikum wbt

Aku nak ucapkan syabas kepada mereka yang mampu untuk bersama-sama bergelap selama sejam sebentar tadi. Hanya sejam, bukan berat sangat pun..kan, kan..?

Besar maknanya kita tutup lampu tadi walaupun sekejap. Jika ada yang pernah baca, setiap tahun pada hari sambutan 'earth hour' suhu bumi telah turun mendadak sebanyak beberapa darjah celcius. Alhamdulillah, kita tolong sejukkan bumi sekejap.

Selama bergelap tadi, aku melayari laman youtube. Boleh kata setiap malam aku lawat youtube ni. Tengok video kucing, agama dan macam-macam lagi. Apa yang aku nak bagitau adalah aku tertarik dengan usaha pihak youtube menyediakan simbolik suis lampu di laman tersebut. Bila dipetik, latar belakang laman itu akan menjadi gelap. Dan sekarang pun aku masih tutup suis laman tersebut.

Hehe. Tahniah dan Syabas kepada semua.



Foto: Google Image

8 comments:

~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ said...

saye join gak tadi, smbil main Sneezles huhuhu..kita mampu menyelamatkannya...

UniMeOw said...

makaceh...

(pdhal uni kat kfe time 2..hik3..)

Naz said...

kesedaran tu penting..hehe..tak kisah kat mana pun

Naz said...

tahniah..

Eera Shera said...

tutup jugak..

ps: sy dr umt ^^

Naz said...

syabas..selamat berkenalan

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

hi Naz...dropping by to say hello...
btw..kite pon tutop lampu harituh..bukan sejam lagi dah..tutup berjam2..hehehe (sbb takde kat rumah :p)

Naz said...

hehe..tu lagi bagus