Sunday, October 30, 2011

Bola itu Bulat

Assalamualaikum wbt semua..

Seperti yang semua sudah maklum, aku sokong Terengganu. Dan perlawanan akhir tadi, Terengganu kalah 1-2, walaupun terlebih dulu menjaringkan gol. Memang agak sedih tapi tak ada la tahap tak lalu nak makan. Hehe. Tak ada rezeki la katakan. Terengganu dah menunjukkan permainan yang baik musim ni. Cuba lagi musim depan ye.

Bola itu bulat, apa-apa pun boleh jadi. Tabik pada Hairuddin Omar (Hai-O), walaupun dah veteran tapi masih lagi berbisa. Abdul Hadi Yahaya tak jumpa rentak malam ni.


Foto: Google Image

1 comment:

ctpayong said...

Bismillahirrahmanirrahim.

oklah tu. hero selalu kalah dulu. MU yg top pun rasa kalah gak. mmg bola bulat.