Friday, October 14, 2011

Aktiviti Hari Jumaat 2

Assalamualaikum wbt semua..

Hai..awak semua buat apa hari cuti ni?...Minggu ni sekali lagi aku pegi panjat Bukit Besar. So rekod terkini adalah 4 kali sampai ke puncak. Bangga je. Padahal malu je ngan pakcik tadi, kami baru je nak berhenti penat, dia dah 2 kali ulang-alik.

Semalam aku ngan kawan-kawan sekelas buat gathering sikit untuk batch kami. Kami masak sama-sama, main sama-sama. Kenangan la.

So, semalam rancang la sapa yang nak pegi panjat bukit..yang angkat tangan nak pegi ada 11 orang. Ramai kan. So, aku budget mesti happening la pagi Jumaat kat Bukit Besar tu. Boleh suka-suka ramai-ramai. Tapi, pagi tadi..yang berjaya mengharungi dugaan untuk pegi hanyalah 5 orang. Sedih rasa.

Yang lain semua letih sebab main tarik tali masa gathering tu. Kami rancang nak panjat bukit tu sebagai aktiviti mingguan. Haa..hebat kan..

Lepas panjat bukit, macam biasa pegi sarapan. Tapi kali ni makan kat kedai je. Lepas makan terus balik.

*perlu sibukkan diri untuk melupakan masalah yang ada. Semoga berjaya.

Take care.

4 comments:

aizamia3 said...

xtvt yang menarik..

Juey Ha said...

follow sini :)

IntaNBerliaN said...

wah bestnya panjat bukit.. dulu sy pun slalu panjat bukit... hihii

emm panjat bukit besar dkt mana yer?

Nazirah said...

Depan Mydin Mall Terengganu..org slalu beriadah situ time cuti