Wednesday, October 26, 2011

Shared Info

Assalamualaikum wbt semua..

Hari ni hari cuti umum sempena sambutan Hari Deepavali. Selalunya bila ada perayaan ni kita rakyat Malaysia yang ramah tamah ni akan wish atau ucapkan selamat kepada mereka-mereka yang sambut perayaan tu. Kita ucap selamat kat orang India bila Deepavali, kat orang Cina bila tahun baru, kat orang Kristian bila hari Natal.

Ramah kan kita..Harmoni macam mana pun kita hidup bersama, tapi jangan kita lupa atau abaikan hukum dan suruhan agama.

Aku baru je baca blog LunaLanun, ada entry terbaru pasal tak boleh ucap Selamat Hari Deepavali. Jadi pun kongsi la kat sini, semoga kita saling memperingati.

Untuk maklumat dan hujah lanjut, sila melawat blog LunaLanun.

Sekian, terima kasih.

1 comment:

IntaNBerliaN said...

saya ada terbaca gak pasal ni dulu..