Thursday, October 27, 2011

Game Hina Islam

Assalamualaikum wbt semua..

Menjengah ke blog seorang kawan baru, terjumpa satu entry mengenai beberapa game yang dicipta dengan niat melakukan penghinaan ke atas agama Islam. Sungguh licik musuh-musuh Allah ini menggunakan taktik sebegini. Mengambil kesempatan di atas kesukaan segolongan besar belia dan remaja yang gemar bermain game.

Jarum halus ini dikhuatiri akan memesongkan akidah umat Islam. Untuk mengetahui apakah game-game terkutuk tersebut, sila lawat blog Cik Amirah. Di sana ada disertakan gambar bukti penghinaan yang dilakukan.

3 comments:

Oh Oeya said...

Saya bukan penggemar game.. Kalau Nazirah tak kongsi di sini saya tak tahu mengenai perkara begini.. Tapi saya perlu ambil tau perkara ini sebab anak tunggal saya juga ada main online game, cuma saya belum pasti tajuknya.. Terima kasih berkongsi ya :)

Nazirah said...

Kena pantau..Yahudi tak pernah berhenti cari jalan halus nak pesongkan akidah umat Islam..

IntaNBerliaN said...

oo ada jugak game gitu ek.. sy ni x suka main game tu yg xbrapa tahu tu.. tapi thanks 4 e info.. nak kene g terjah gak blog cik amirah ni..

Long Sarah Meninggal Dunia

Assalamualaikum wbt ... Lepas maghrib semalam, terima panggilan dari pak sedara. Dia bagitau jiran dekat rumah dia meninggal dunia. Aku ke...